12 Şubat 2010 Cuma

Saç Bakımı İçin Öneriler

Saçınızın sağlıklı olduğundan emin olmak için aşağıdaki basit kuralları uygulamanız gerekir.

1. Adım - Temizleme

*Saçlarınızı düzenli yıkamak saçınızdan ve saç derinizden fazla yağın ve ölü derinin gitmesini sağlayacaktır.

*Düzenli yıkama saçın sağlıklı uzamasını sağlar.

*İyi bir şampuan kullanın ve saçlarınızı en az haftada bir kez yıkayın.

2. Adım - Tonikleme

* Sağlıklı bir vücut için düzenli egzersiz yapmanız gerekir. Benzer şekilde, saçlarınız da düzenli harekete ihtiyaç duyar, tonikleme buna yardımcı olur.

*Saç derişni ve saçlarınıza tonik sürerken parmaklarınızla masaj yaparsınız saçın sağlıklı uzaması için gereken kan dolaşımı oluşur.

*Hindistan cevizi, Bektaşi üzümü ya da zeytinyağı içeren bir yağla saçlarınıza nazikçe masaj yapın.

3. Adım - Kremleme

*Saç bakımının en önemli bölümü kremlemedir - bu bir yenileme sürecidir.

*Saç sert yıkanma, güneş ya da perma losyonu gibi kimyasallar nedeniyle nemini ve yağını kaybeder, kremleme yenilenmesini sağlar ve dengesizliği giderir.

Kremleme saçın türüne göre uygun saç bakım ürünleriyle yapılmalıdır.

*Etkili bir saç bakımı için doğru seçim ürünlerinin kullanılması önemlidir.

*Farklı saç türlerinin farklı saç bakım ürünlerine ihtiyacı vardır.Yanlış ürünlerin kullanımı saç için zararlıdır.

*Her zaman bilinen markalara ait ürünleri kullanmalısınız.

*Üretim tarihini kontrol edin.Üretim tarihi eski olan ürünleri satın almayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder